FİYATA DAHİL OLAN HİZMETLER
FİYATA DAHİL OLMAYAN HİZMETLER
MessegeländeCologneGermany |
02.02.-04.02.2021 Aralık: iki yılda bir kurulan: 2005 |
co-located exhibitionsIAW |
|
OrganizatörKoelnmesse GmbH Messeplatz 150679 CologneGermanyFon: +49 221 821-0Fax: +49 221 821-2574info@koelnmesse.dehttp://www.koelnmesse.de |
Project teamFon: +49 221 821-2393Fax: +49 221 82199-1376asiapacificsourcing@koelnmesse.dehttp://www.asia-pacificsourcing.de# |
Sanayi sektörü donanım, aletler (sanayi 21), ev eşyaları ve ev aletleri, seramik, cam eşyalar (sanayi 38), bahçe ve evcil hayvan (sanayi 36) |
Ana ürün grubu Araçlar, Bağlantı Parçaları, Bağlantı Elemanı Teknolojisi, Kendin Yap Ekipmanları, Bahçe Eşyaları, Boş Zaman Eşyaları, Cam Ürünleri, Çin Sofra, Seramik Dekoratif Ürünler, Masa Dekorasyon, Aydınlatma Teknolojisi, Hediyeler, Ev Gereçleri, Ocaklar, Fırınlar, Mutfak Makineler, temizleme makineleri |
Çalışma Saatleri Ticari Ziyaretçileri: günlük 09: 00-18: 00 s son gün 09: 00-17: 00 s |
İstatistik
rakamlar | 3/2015 | 3/2017 | 2/2019 |
---|---|---|---|
FKM sertifikası | |||
Alan (m²) | |||
boşluk (büyük) | 24200 | 24200 | 31500 |
alan (net) | 7626 | 8670 | 10638 |
Özel gösteri alanı | 0 | 0 | 0 |
Katılımcı stand alanı | 7626 | 8670 | 10638 |
salon alanı | 7626 | 8670 | 10638 |
yerli | 61 | 156 | 81 |
Dış | 7565 | 8514 | 10557 |
açık hava | 0 | 0 | 0 |
Katılımcı rakamları | |||
Katılımcılar | 656 | 642 | 776 |
yerli | 2 | 7 | 3 üncü |
Dış | 654 | 635 | 773 |
temsil edilen diğer firmalar | 0 | ||
Ziyaretçi rakamları | |||
Ziyaretçiler (kabul sayısı) | 6963 | 7491 | 7784 |
yerli | 3.621 * | 4064 | 3591 |
Dış | 3.342 * | 3427 | 4193 |
* = temsili bir anketle belirlenir |
Katılımcı profili
18 ülkeden katılımcıların kökeni 2019 Kanada: 1; Çin Halk Cumhuriyeti: 641; Çekya: 1; Fransa: 1; Almanya: 3; Hong Kong, Çin SAR: 52; Hindistan: 20; Kore Cumhuriyeti: 2; Malezya: 1; Hollanda: 2; Polonya: 1; Singapur: 4; Slovenya: 1; Tayvan: 40; Türkiye: 1; Büyük Britanya ve Kuzey İrlanda Birleşik Krallığı: 2; Amerika Birleşik Devletleri: 2; Vietnam: 1 Anketin gerçekleştirdiği: factx Pazar ve Sosyal Araştırmalar Derneği